Everybody's Watching Me

13:03:00

Hej! Kolejny post niestety nie w plenerze - pogoda nie dopisuje wtedy, gdy mam na zdjęcia przeznaczony czas. Outfit w klimacie w którym czuję się najlepiej. W dalszym ciągu jestem buntowniczką, żyjąca wedle swoich zasad i jak kot chodzącą swoimi drogami. Tylko teraz w trochę w innym bardziej dojrzałym wydaniu.
Koszulkę, którą mam na sobie znalazłam w szmateksie a wzór na niej namalowałam sama. Po ukończeniu wzoru automatycznie podbiła moje serce, mam nadzieję, że farbki długo wytrzymają. Mówiąc szczerze, malowanie po tkaninach przypadło mi do gustu i jeżeli będę miała trochę więcej czasu, to powstanie kolejny malunek na koszulce.
Zapraszam na do oglądania i obserwowania! Buziaki :*
















T-shirt - DIY
Skirt - Stradivarius
Shoes- House

You Might Also Like

0 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images