London

18:54:00

Hej! Niestety z powodów niezależnych ode mnie, była chwilowa przerwa na blogu. Obiecują, że gdy tylko wyzdrowieje, blog nabierze tempa ;)

Post dzisiejszy dotyczy mojej wycieczki do Londynu, która zapowiadała się naprawdę całkiem dobrze, niestety było zupełnie inaczej. Londyn nawet mnie nie zauroczył, nie zakochałam się , nie zrobił na mnie wielkie wrażenia. Może również duży wpływ miało miejsce mojego tymczasowego zamieszkania, przesiąkniętego starą architekturą, (jeżeli w ogóle architekturą można nazwać coś takiego ) i wypełnionego zabawkami, nocnikami oraz kupami. Zdecydowany przesyt małych dzieci, po tygodniu spędzonym z jednym.
Zapraszam do małej fotorelacji :)










































Zdjęcia są mojego autorstwa :) Pozdrawiam! 

You Might Also Like

1 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images