Summer chillout

22:53:00

Hej! :) W dzisiejszym poście nie będzie zbyt wielu ubrań, ponieważ postanowiłam porobić parę ciekawych, wakacyjnych zdjęć podczas pobytu nad jeziorem ale o tym za chwilę.
Ludzie zaskakują mnie z dnia na dzień coraz bardziej, są tak pochłonięci sobą, że gdy udzielamy im pomocy nawet nie potrafią powiedzieć tak prostego słowa :" dziękuję". Widzą ciągle tylko czubki swoich nosów i z pretensjami rozpychają się rękami i łokciami, aby być na początku kolejki "zażaleń".  Mam wrążenie czasami, że żyję ciągle w jakiejś piaskownicy. Większość ludzi, których spotkałam zachowuje się jak dzieciaczki w wieku 6 lat. Ostatnio przydarzyła mi się taka sytuacja, która wyglądała tak, że przyjaciółka mojej bliskiej koleżanki zaczęła być zazdrosna o mnie i zaczęła robić rzeczy chamskie a wręcz odizolowała się i zabrała swoje zabawki, bez słowa wyjaśnienia. Dlaczego? Widziałam dziewczyne dwa razy na oczy i nie miałam okazji nawet z nią porozmawiać a ona już za tzw :" twarzowe" ma jakiś problem. Życie naprawdę byłoby łatwiejsze gdybyśmy szanowali siebie nawzajem i żyli w klarownych sytuacjach. Mówili sobie o tym co nas irytuje i wytykali delikatnie błędy danej osoby, zdecydowanie byłoby to lepszym rozwiązaniem niż fochy i narastające problemy, które później ciężko wyjaśnić. Bez dłuższego zamulania zapraszam na letnie zdjęcia :)





























 H&M- wianek
New Yorker - bikini

You Might Also Like

0 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images