My photos.

15:43:00

Hej! Ostatnie parę dni właściwie spędziłam w łóżku z dwóch powodów pierwszym powodem jest taki dzień w miesiącu każdej kobiety, że nie mamy sił do życia a drugim powodem jest powiększenia węzła chłonnego i obolałej jednej części twarzy w dalszym ciągu nie wiem z jakich powodów. Jak znajdę czas ,to wybiorę się do jakiegoś specjalisty, puki co w planach mam wyjazd do miasta, które zachwyciło mnie już podczas pierwszej wycieczki szkolnej, mowa o Krakowie. Uwielbiam tam jeździć, odpoczywać i zwiedzać. Wybieram się tam przy okazji spotkania służbowego mojej dobrej koleżanki i mam nadzieję, że znajdziemy trochę czasu na fotograficzne udokumentowanie tego wyjazdu. Oczywiście postaram się zrobić post z tego wyjazdu i w końcu mam nadzieję, że zrobię dużo zdjęć, bo za każdym razem gdy w końcu jestemw  tym cudownym i nastrojowym Krakowie, to czas tak ucieka, że nie zapominam o udokumentowaniu go a przecież zdjęcia są najwspanialsza pamiątką przynajmniej dla mnie. :) A teraz dodam arę zdjęć swojego autorstwa.























You Might Also Like

0 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images