Feather & rose

21:41:00

Hej! Miałam dzisiaj trochę więcej czasu więc postanowiłam zrobić parę zdjęć portretowych, Naszła mnie wena.
Ostatnio sama nie wiem z jakich powodów czuję się dosyć kiepsko, jestem senna, mało jem właściwie , to praktycznie nie jem i marzę o dniu i nocy spędzonej w łóżku. Nie , to nie depresja może jakieś zmęczenie organizmu chwilowe. Mam nadzieję , że z czasem minie zdecydowanie wolałabym tryskać pozytywną energią a przeszkadza mi w tym ciągłe uczucie senności. W moim życiu od ostatniego posta nie zmieniło się zbyt wiele, oprócz tego ,że w końcu ukończyłam kurs zdobywając upragniony certyfikat z manicure hybrydowego oraz żeli na tipsie i formie. Bez przedłużania wklejam dzisiejsze portrety.




















You Might Also Like

0 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images