01:31:00

 Moje życie niestety nie układa się tak jak bym sobie  to zaplanowała, ale z każdej złej sytuacji wynosimy jakieś wnioski a nawet rzekłabym , ze są to plusy, które w późniejszym okresie pozwalają na nie powielanie tych samych błędów i sytuacji.

Z jakichś powodów jednak mam być w tym miejscu w którym jestem, poznawać tych ludzi których poznaje i godzić się z osobami z którymi kiedyś byłam skłócona na śmierć.
Wysunęłam taki wniosek, że nie zawsze trzeba wyciągać rękę jako pierwszy ale jak już ktoś ją  wyciąga warto przyjąć przeprosiny, pomimo tego co było, co się wydarzyło i tego jak bardzo bolało. Nie można ciągle żyć otoczonym nienawiścią i palić mosty za sobą, bo czasami naprawdę warto odświeżyć takiego znajomości, jesteśmy tylko ludźmi, każdy popełnia błędy i każdym z nas targają różne emocje odczucia pod wpływem których robimy lub mówimy rzeczy, które po przemyśleniu chcielibyśmy cofnąć ale nie zawsze można, bo czasami słowa ranią naprawdę o wiele bardziej niż czyny. Natomiast po czasie warto powrócić do danej osoby i szczerze porozmawiać kontynuować znajomość lub zakończyć ale w miły sposób. Za dużo mostów w swoim życiu spaliłam , choć niektóre potrafiłam odbudować, wiadomo że na początku znajomości był pewien nie smak, który z czasem przemijał. Teraz wychodzę z założenia że ludziom,którzy byli dla nas częścią naszego życia powinno dawać się kilka szans. Kiedyś to zaowocuje tym, że ktoś da nam te kilka szans, gdy nie umyślnie coś spieprzymy.


























You Might Also Like

0 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images