First step.

23:07:00

Witam! Blog ten nie należy do jednych z moich pierwszych blogów, w przeszłości posiadałam ich wiele, lecz nie byłam konsekwentna w ich prowadzeniu. Mam nadzieję, że w tym wypadu będzie zupełnie inaczej. Blog ten będzie zawierał wszystko co dotyczy mojej osoby i moich zainteresowań, tych długo trwałych jak i chwilowych , ulotnych. Jedną z moich pasji jest fotografia, jestem amatorką i wciąż się uczę. Lubię wydobywać piękno z osób będących za moim obiektywem oraz lubię stać po drugiej jego stronie bawiąc się w modelkę (amatorsko). Wiele razy chciałam założyć bloga lecz nie do końca miałam na niego pomysł, teraz wiem że będzie to taki mały strych lub graciarnia w, którym będzie wszystko. Moje małe miejsce zawierające inspirujące zdjęcia, cytaty znalezione gdzieś przypadkiem w wielkim świecie internetu, zdjęcia mojego autorstwa oraz fotografię na których widnieje moja osoba. Taka mała "graciarnia" w której będzie znajdować się wszystko.

Obecnie w moim małym miasteczku jest piękny zimowy krajobraz, który wykorzystałam z moim od lat jedynym i ulubionym fotografem do stworzenia nowych zimowych portretów oto efekty. Życzę miłego oglądania. :)








You Might Also Like

0 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images